2013. március 18., hétfő

Bemutatkozik Brigissima



Breznyik-Morvay Brigitta vagyok, anyukám Morvayné Aradi Anna. Most múltam 33 éves, a 17. kerületben lakom férjemmel és 13 hónapos kisfiammal, az Ő neve Lukács.

Ha jól emlékszem 2010 elején kezdtem foglalkozni az ékszerkészítéssel. Az elején hobbinak indult,
az  egyik tanfolyamra elhívtam Anyut is, azóta együtt csináljuk az ékszereket.
Vállalkozást is csináltam, sajnos most a GYES miatt fel kellett függesztenem.

A facebookon most csináltam egy oldalt : Brigissima

Sajnos nincs olyan sok időm most erre, de Anyu sokszor vigyáz Lukácsra, akkor tudok alkotni:), heti 1-2 alkalommal.

Aki inspirál??? Anyu, sok ötletet adunk egymásnak, a férjem, Gábor, és egy kolléganőm Edit, Ő leginkább.
Lukács mellett most más nem fér bele, de ezt nagyon szeretem csinálni.

Tavaly sokat jártam vásárokba, azt nagyon szeretem, sokféle embert lehet megismerni:)

Facebook oldalam:




Nincsenek megjegyzések: