2010. december 17., péntek

Kicsit félve jelentkeztem még október közepén Bodzsár Nóri játék felhívására. Kedves kis játék, aminek keretében a számomra kihúzott név tulajdonosának készíteni kellett valami kedveset, aminek majd örülhet! Nagyon sokan jelentkeztünk, és nagy izgalommal vártam, hogy vajon nekem ki fog ajándékot készíteni. A csomagom meg is érkezett, és számomra elképesztő, különleges, szívet melengető ajándékokra leltem benne. Ajándékozóm:  Zazálea meglepett egy bámulatos kis neszesszerrel és egy olyan csodálatos kék kötött kendővel, amire én mindig is csak vágyakozhattam ( nem tudok se kötni, se varrni). Nagyon örülök nekik, és a mellé írt kedves levelét, benne rejlő szavait örök életemre a szívembe zártam. Csodálattal tölt el, hogy egy számomra ismeretlen ember ilyen nagy figyelemmel fordul felém, és megtisztel azzal hogy nagy gonddal válogat össze nekem ajándékokat.



Megvallom, kaptam mellé még nagyon finom teát és csokit, de azok sajnos nem élték meg a fotózást.:-)

2 megjegyzés:

zazálea írta...

tudod, mindig az a legfontosabb, mit nem mondunk el, pedig törekedtem erre a levélben
alkoss, Anna, alkoss!

Unknown írta...

Még egyszer nagyon köszönöm! :-) Nem fogom visszafogni a képzeletemet és a kezemet, mert már látom, hogy van bennem lehetőség!