2011. november 28., hétfő

Gyöngyös medált keresgéltem, olyat amit én is meg tudnék fűzni - elárulom : ajándék lesz. Nincs túl nagy választékom gyöngyökből, a 3 mm-es szinte teljesen hiánycikk nálam. Igazán ezt a méretet nem használom a drótékszereknél, viszont nagyon sok gyöngyös ékszerhez kéne.  Eszembe jutott, hogy Ewa-nál láttam nagyon szép medálokat, gondoltam megnézem, hátha név alapján rá tudok keresni a mintára! Na itt el is akadtam, ugyanis van egy "minta" nevezetű pont az oldalán, amit eddig valahogy nem vettem észre! Máig nem is értem hogyan! Na én oda bekukkantottam, és hopp, mit találtam! Gyöngyös szuper mintákat! Eddig 3-at próbáltam ki, és az Elda lett a nagy kedvencem. :-) A másodiknál kihagytam a 3mm-es gyöngyös lépést, mert nekem a nélkül is nagyon bejön!

Ewa: Nagyon -nagyon köszönöm a szépséges mintákat!!!!!!!!




Készült még egy fekete- ezüst- fehér, de azt nem sikerül még lefotóznom. 

7 megjegyzés:

Ami írta...

Szépséges mind a kettő!

Sviro (Ildi) írta...

Ez a fekete-piros nagyon vadító!

Amy's írta...

Nagyon szep mindketto. A kek a kis finomsagaval , nagyon szepen valogattad ossze a szineket. A Fekete piros az fantasztikus :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Egyiket szebb mint a másik,örülök hogy megtaláltad a mintás menüt és kedvedre válogattál,remélem találsz még köztük kedvedre valót!Nagyon szép munkák!

Unknown írta...

KÖszönöm!

Ewa! Még egyszer köszönöm a mintát!!!!

romi írta...

Nagyon szépek lettek!!! Én nem tudnék választani :)

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!