2011. október 9., vasárnap

Az elmúlt két hétben elárasztottatok díjakkal! Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek, hogy az eszetekbe jutottam, és méltónak találtatok rá, hogy Nekem adjátok! Köszönöm!

Most pedig jöjjenek egyenként a díjak:

Ezt Blithe-től kaptam :


Köszönöm szépen, és akiknek én adom ( na ez soha nem könnyű!): 

1. Made for you - Dórimnak,  sok kedves szóért és a mesés üvegeiért!
2. Édeskissemmi - Anitámnak, azokért a sok gyönyörű keresztszemes dologért!
3. Rominak: mert mindig jön, és szívemnek kedves mintákat fűz! 

Ezt a díjat Romitól kaptam, és nekik adom sok szeretettel:



1. Ewa gyöngyös világa:  mindig itt van, és a szavaival, bár nem tudja, nagyon tartja bennem a lelket! Mellesleg jajj de szépeket fűz!!!!
2. Phan:  szintén mert mindig itt van, és köszönöm Neki is! 
3.Noli: ügyes "kislány", szívesen nézelődök nála, bár szerintem ezt ő nem is tudja! :-)

. Ezt Nolitól kaptam: 



És adom: 



És van még egy! Bernadettől



Akik pedig kapják:


Na azt hiszem most aztán kiosztogattam magam!!!! :-) 







10 megjegyzés:

Vera Násfa írta...

Anna, nagyon köszönöm neked, hogy gondoltál rám! Sajnos mostanában a blogomat is eléggé elhanyagolom, pláne a blogtárskat. :-( Most már a vége felé járok, hogy az Etsy shopomat rendbeszedjem és picit több időm lesz visszarázódni...

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon köszönöm hogy gondoltál rám,és köszönöm a kedves szavakat is!!

Blithe írta...

Én is nagyon, de nagyon szépen köszönöm, hatalmas megtiszteltetés :$ !!!

DoRcY írta...

Annyira édes vagy!!!! Nagyon köszönöm!!! Örülök, hogy össze-sodort minket a sors, s a kreatív hajlam :))) Sok csodás alkotás még neked!!!! A díjat pedig ki fogom tenni!!

romi írta...

Köszönöm szépen drága Anna,hogy megajándékoztál! Még sok sok kreatív napot kívánok Neked!

Edit írta...

Köszönöm a díjat! :)

Unknown írta...

Köszönöm szépen!!!!! <3

Vadnainé Almási Mária írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Unknown írta...

Én is nagyon köszönöm!
Isten áldjon!

Unknown írta...

Mindenkinek nagyon szívesen! Köszönöm hogy vagytok! :-)