2010. július 15., csütörtök

Kreativ Blogger díjat kaptam Szigamitól!




Nagyon köszönöm, hogy megtisztelt vele! :-)


És hogy mit is kell csinálni: 1. Be kell linkelni, hogy kitől kaptam.


2. Meg kell neveznem 7 kreatív bloggert


Az én jelöltjeim:

3. lépés: 7 dolog rólam:

Hűű ez nehéz, nem is tudom mit írjak.

1. szeretem a horrorfilmeket és könyveket.
2. családom tartom a világon a legfontosabb dolognak
3. nem bírom az emberi gonoszságot, ehhez a világhoz én túl naív vagyok
4. szeretnék egy saját dolgozószobát plafonig gyöngyökkel, drótokkal
5. szívesen kipróbálnám a foltvarrást
6. tengerparton szeretném lógatni a lábam
7. szeretnék egyszer eljutni Skóciába

És itt a vége!


6 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Anna, nagyon-nagyon köszönöm!

Juditta írta...

Nagyon köszönöm ! Remélem , még sokáig megmaradsz ilyen "naiv"-nak, és még sokáig gyönyörködhetünk az általad készített szépségekben .

Kricsár Annamária írta...

Nagyon szépen köszönöm!

- egy robot - írta...

Kedves Anna!
Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál, ám nagy bajban lennék, ha CSAK 7 kreatív bloggert nevezhetnék meg. Ezért ezúton szeretném továbbadni mindenkinek, aki kreatívkodik, legyen az alapanyaga gyöngy, drót, vagy éppen csokoládé. Neked pedig kívánom, hogy hamar juss el a tengerhez is és Skóciába is!

EniStone írta...

Nagyon szépen köszönöm, és kívánom, hogy minden álmod teljesüljön, amiket felsoroltál!:)

Ági mama írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!