2012. április 24., kedd

Drótékszeresek Játéka 7 - Wire Wrapping Challenege 7

Íme, bemutatom nektek a drótékszeresek játékának "második" fordulójára jelentkezők műveit!

Takácsné Erős Ágnes:  Ez az ékszer szett zöld színű köveivel és formájával a kipattanó rügyeket szimbolizálja. Az összefonódó indás  hajlítások pedig számomra a barokk kort idézik. A vörösrézdrótot antikoltam és visszapolíroztam.

Saját oldala még alakítás alatt. :) Reméljük hamar elkészül! 


Vera Násfa: A barokkos indán, ágon kis virágbimbók várják, hogy kinyíljanak.



Stigmon Judit: A természet közelében élve, a jó idő bekösözntével rengeteg pillangót volt szerencsém látni.
Ezüstözött drót ékszer, és türkiz golyócskák segítségével, az ékszer kb.: 5-6 cm széles. Még pontosan nem tudom mi lesz belőle végül, de valószínűleg nyakék.





Rövid Eszter Zsófia: Vörösrézből hajlítgattam, tekergettem ezt a medált. Az eredeti elképzelésem szerint kicsit barokkosabbra, azaz díszesebbre szerettem volna készíteni, gyöngyökkel. Még egy tükröcskét tudnék elképzelni a belsejében. 



Gyöngy Drót: Tavaszi ág, és virágözön.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002883407357




Itt következne az én ékszerem, amivel sajnos nem készültem el. Az ihlet megvolt, a fejemben a kép is,  mikor kihirdettem a játékot, de csak halogattam, halogattam a dolgot. Közben pedig annyi minden történt, hogy az ihlet elszállt, a kép már nincs meg, lerajzolni pedig nem volt időm. Tegnap nekiálltam, de érzem, ez már nem ugyanaz. Erőltetni nem akarom, mert abból semmi jó nem fog kisülni. Inkább most félrerakom, és ha újra előkerül a fejemben, akkor gyorsan elkészítem, és megmutatom Nektek. :D

7 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon szépek! Gratulálok minden résztvevőnek!

Vera Násfa írta...

Gyönyörű ékszerek születtek! Anna neked köszönöm a lebonyolítást, illetve minden résztvevőnek a játékot, a gondolkodást, tervezést, alkotást!

Congrats for everyone! :-)

Amy's írta...

Csodaszep ekszerek.En meg soha nem keszitettem semmit drotbol de csodalom azokat akik kepesek erre.
Takacsne Eros Agnes szettje fantasztikus , en annyit valtoztatnek rajta hogy a fekete szalag helyett sotetbarnara tennem a medalt mintha az lenne a fa aga.
Rovid Eszter Zsofia a tukor szerintem fantasztikus otlet :)

Gyöngy és ásvány ékszerek V.SZ.I írta...

Kedves Anna!
Köszi a lehetőséget és a lébonyolítást.

Gyöngy és ásvány ékszerek V.SZ.I írta...

Nem tudok vakon gépelni,lebonyolítást szerettem volna köszönni...

muzlyke írta...

csodásak lettek :) Gratulálok Mindenkinek!

Unknown írta...

gratulálok a művekhez, sajnálom h nem tudtam csatlakozni, egyre szebbek az alkotások! :-)