2009. január 22., csütörtök


Nagyon - nagyon eltűntem. Minden kedves nézelődőtől bocsánatot is szeretnék kérni, hiszen célom az lenne, hogy minél szebb ékszereket készítsek és ezt meg is tudjam nektek mutatni.


Ma, mikor megnéztem a számlálót 955 -öt mutatott. El is ámultam rajta tisztességesen, hiszen nem gondoltam, hogy valaha is eléri majd az 1000-et.
Most úgy látszik van esélyem! :-)




Ezúton köszöntöm az összes kedves látogatómat, és fogadjátok szeretettel ezeket a kedves képeket Tőlem - Nektek!



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a közel ezer látogatóhoz!
A sünis képek nekem is a kedvenceim!!
Megérdemlik, hogy belinkeld a készítőjüket is: Lucát és a blogját, ahol a kép megtalálható:
http://lucagyongyok.blogspot.com/2008/10/offtopic-sni.html

Teca írta...

Jajdeédes!!!!!!!!!!!!

Claudia írta...

Mamma mia , che spettacolo !!